Salut ! Sunt perfect de acord cu tine ! Am uitat sa mentionez ca cele mai performante sunt Escort, Beltronics si Valentine One ! Urmate la clasa de mijloc , care este cea mai buna la raport pret - performanta , Cobra, Whistler, Bytrex, si clasa celor pe care pierzi toti banii .... "chinezisme".... ! Pana acum la noi in tara au fost dotari slabe pe masinile de politie...... tocmai d'aia tot ce am avut noi au "facut fatza". Diferenta intre cele obisnuite si cele de performanta, este ca cele mai performante dau alarme false mai putine, capteaza un semnal de la o distanta mai mare, si au un timp de raspuns mai rapid. Al tau face parte din partea de sus a topului celor de categorie medie. Nu zic ca e nasol, chiar fiind tentat pana mai acum sa testez un Cobra 9965-9990! Insa am facut repede o comparatie cu modelele de varf, am pus liste de specificatii in stanga si-n dreapta...... si am tras linie. Prefer sa dau 1200-1300 de lei pe un Escort, care detecteaza cam tot ce e acum in EU. Si pana acum in specificatii ce am cautat asa la repezeala am gasit ca fiind singurul cu detectia ce ma intereseaza:
K Band Pulsed = 24.100 - 24.250 GHz ISKRA 60 ms Detection - standard Beltronics are 200 ms
Ka-POP: 33.725-33.875 GHz (60 ms)
La fel cum cineva spunea ca cel mai bun player video e cel care-ti ofera tot ceea ce ai nevoie, cam asa se poate spune si despre detectoarele radar.Cat timp te-a salvat de amenzi...... a mers... numai ca acum povestea s-a cam schimbat.
Si pe partea cealalta politistii nu mai pot sa salveze asa usor pe cineva, cu un telefon sau etc..... pentru ca orice conversatie in masina se inregistreaza, si chair si ce-i in afara masinii pe o raza de 4m. In functie de zona, si de zgomotul de afara poate varia raza de la 1 la 6 m ! Deocamdata nu stiu sigur daca tot ceea ce se petrece in masina politiei este si filmat, urmeaza sa vad acest lucru. Dar ceea ce in afara ei da..... (doar in fatza masini , dar nu stiu deschiderea de unghi ! un 130 grade ar fi garantat !)
Nu o sa mai putem sustine ca patrula cu radar nu are voie in acel moment sa fie pe acel tronson de drum, pt ca masina este urmarita prin GPS, Aparatul radar urmarind singur, neavand nevoie de interventie, pe baza unui program prestabilit, de la ce viteze sa urmareasca masinile vitezomane. Nu este "intimidat" de celelalte masini care-i trec prin fatza, si nici de alte aparate . Filtreaza frecventa si o ajusteaza pe o valoare care are cele mai putine interferente. VIteza cu care poate face o lista cu masini care incalca viteza , este una ametitoare. Nici nu trebuie sa te opreasca un echipaj peste 3 km, pt ca aceste informatii se stocheaza pe HDD, si sunt verificate la post. Urmand sa se face adresa si sa ajunga amenda acasa.
Nu poti face contestatie, pentru ca nu ai ce sa reprosezi. Avizul metrologic este dat in Ianuarie 2010, sunt masini dedicate pentru asa ceva, si mai ales ca nu mai sunt ca masinile vechi, unde il demontai, in scapai un pic pe jos, si-l montai pe alta masina. Aici povestea este cu totul alta.Aceste echipamente , se opresc doar daca se scoate borna de la baterie.Aparatul face un test rapid cand este pus in functiune, asta se intampla doar cand porneste, el stand in stand-by pana cand se porneste functia automata de urmarire a masinilor.Si-n stand-by aparatul radiaza putin, tocmai d'aia ai nevoie de un detector de radar performant, atunci cand el porneste pt masurarea vitezei, porneste cu putere specificata pe baza unei distante, facand poze foarte clare si o detectie de invidiat chiar si la 1.2 KM distanta.
Pare ca-n functie de conditiile de trafic si meteo sa ajunga aproape de 2 KM !
Tocmai d'aia va sfatuiam sa achizitionati ceva mai de clasa decat banalele detectoare......(timp de raspuns rapid, analiza a semnalului rapida, plaje mari de frecvente si complete pe care face ascultarea, si un receptor de unda ultra performant) pe youtube se gasesc destule teste la detectoare de clasa, si o sa vedeti despre ce vorbesc.
Diferentele dintre aparatele de clasa si cele de clasa medie, sunt ca dintre telfoanele Originale si cele facute in China, replici ale diverselor modele)
Pisele se pot obtine la costuri mai mici , scazand din calitatea materialelor si pieselor)si exemple pot continua. LA fel ca la compozitia asfaltului, ala scump tine , ala al nostru unde se cam fura sa fie mai ieftin, face gropi de-ti ajung pana la glezne

) !
Va salut si ne auzim la viitoare postari pe forum ! Toate cele bune !