as prefera sincer sa fie ilegale si on tot timpul, iar eu sa am un STI, la noi chiar daca te prinde cu el nu il tine sa intre in masina sa ti-l ia, nu poate demonstra ca este pornit, in cel mai rau caz daca se specifica in lege ca posesia de detectoare este ilegala si nu folosirea lor!

la mine in Ontario pedeapsa e o amenda grasa de $175 PLUS CONFISCAREA aparatului, iar ei au voie prin lege sa intre in masina ta sa caute peste tot daca ei BANUIESC doar (asta e si cu ochiul liber!!!) ca tu ai avea asa ceva in masina, AND SO WHAT, eu merg cu asa ceva in masina de 5 ani si... ei cu ale lor, eu cu ale mele, show must go on!!!
Acum va intreb pe toti posesorii de X50 Euro, cum deosebesc X50 simplu de cel cu Euro, m-a sunat unul ca isi vinde detectorul x50 cu 500 Ron, dar nu stie daca este euro sau nu, mie imi pare a fi fara euro, a ramas sa-l contactez sa ne intelegem cum ajunge la mine daca este versiunea cu euro!
1) Versiunea euro:
2) Versiunea simpla, USA/Canada, nu are decat literele, X, K, Ka, Laser, POP si SWS, asta-i tot!
3) Treaba asta se vede la pornire doar, el sa iti citeasca EXACT ce scrie pe afisaz cand el il porneste, versiunea euro trebuie sa arate EXACT ca cea din videoul lui Gabriel, ca el e cu TovPanait

, apoi daca el iti zice ca are vers euro, cand te duci sa il cumperi sa NU platesti pana ce nu vezi si tu cu ochii tai, asta in masina lui, ca pe bune detectorul afiseaza literele din videoul lui Gabriel, acel KPulse, KaN1N2N3N4, Ka Narrow, Ku, etc., in exterior nu este nici o diferenta intre X50 pt America si X50 pt Europa, capisci? diferenta e numai in software!
4) Si uitate si tu la el, de detector vorbesc, cu ochiul liber, sa vezi daca nu e crapat, lovit, scapat pe jos, zgariat in fata acolo unde este antena, intreaba-l pe ala de ce il vinde, de cand il are, pe unde a fost cu el, ca sa eviti sa iei unul care nu merge cum trebuie, decalibrat (asta se face din lovire de ceva tare), ca tu nu ai nici o garantie la el, odata ce ai platit, tranzactia e terminata, deci vezi ca totul sa fie OK INAINTE ca tu sa ii dai lui/ei banii in mana, capisci?
Mult succes!
Cristi este ucigator I/O-ul ala, nici macar timp de reactie nu poti avea, clar omu era prof in a-l folosii, sa speram ca la noi nu se vor perfectiona atat de mult!
Ce, credea-i ca e floare la ureche?! Si sa vezi cand asta se intampla in miezul noptii, pe un drum pustiu, numai tu si luna de pe cer, el, politistul, cu toate luminile stinse la masina lui de politie cand sta la panda la marginea drumului, ii da drumul la I/O cand tu esti la 200-300 m de el, tot ce auzi pe detectorul tau e un ultra tare K sau Ka alert, te scoala ca din mormant, poti sa faci si atac de inima, sunetul detectorului e ca o alarma de razboi, normal ca el ti-a citit deja viteza, si apoi vezi cum da drumul la luminile de urgenta plus sunetul sirenei, si stii deja restul povestii...
Tot mai bine e in zonele ilegale cand ai un STI sau Redline, nu? tot timpul numai C/O
AM UITAT CEVA F IMPORTANT: ce zic acum sunt sigur ca e valabil si pt produsele Escort, este valabil la cele Beltronics, dar de cativa ani Escort si Beltronics sunt o singura companie, deci: pe spatele detectorului propriu-zis vezi un S/N, serial number, deci S/N xxxxxxxxxxx, acel S/N se termina cu, si acum scriu cazul STI-ului meu, 50/08, ce inseamna asta? este data cand detectorul a trecut controlul de calitate in laborator, 50 este pt numarul saptamanii din anul respectiv, 08 este pt 2008, deci STI-ul meu (din Sept 2009 am unul nou cu toate actualizarile la zi) este facut in Dec 2008, capisci? asa vezi de cat de nou (sau vechi) este acel detector, daca e prea vechi NU IL IEI, capisci? Good Luck!