Imi parea rau ca nu mi-am luat un Escort Redline, dar am vazut ca nu are K pulse, adica nu detecteaza POP. Se pare ca pana la urma radarele astea noi au POP, desi cineva spunea ca este dezactivat prin firmware.
Daca nu are prezenta tehnologia Intant On (PULSE), nici cel mai ultim firmware nu ti-l va activa, nu vad de ce ar fi dezactivat singura explicatie ar fi doua produse unul cu versiune euro iar celalalt usa!
Escort Redline nu are K pulse.
Radarele noi din Romania de pe MCV-uri sunt capabile de POP, dar se pare ca este dezactivat prin firmware, asa spunea cineva pe alt forum.
1) Toate detectoarele high-end, STI si Redline inclusiv, sunt facute cu POP, sau mai bine zis contra POP
2) Numai radarele MPH au tehnologia POP, ca mai sunt si alte radare de politie pe fata pamantului, Decatur, Stalker (cel mai folosit la americani), Kustom, etc., cel putin astea sunt cele de pe la noi peste Ocean, asa ca voi trebuie sa stiti exact ce radare de politie exista in RO (stiu, MPH) si/sau fiecate tara europeana in parte!
3) STIE CINEVA SA-MI SPUNA SI MIE CARE E DIFERENTA INTRE K SI K PULSE?
4) Banuiala mea, deci doar un simple guess, acel K pulse de care voi vorbiti pe acolo si care intr-adevar este in meniul de setari al lui Bel RX65e si X50e, este un radar MPH (singurul cu functia POP) dar care merge cu o antena de radar in K-band, pe aici la mine toate radarele MPH din Canada sau America merg numai cu o antena Ka 33.8, ele, MPH radar units, sunt facute din fabrica sa mearga cu o antena K ori Ka 33.8, deci ei vand radarele lor cu doua tipuri e antene, K sau Ka 33.8, si este la alegerea cumparatorului (Politia Romana in acest caz) sa aleaga antena dorita, de ce Politia Romana a ales antenele K in loc de Ka 33.8?, Dumnezeu stie, din cate cred eu antenele care merg pe K-band sunt mai ieftine (tehnologie mai veche) decat cele Ka 33.8, POP Ka 33.8 (din America si Canada) este fffff usor de detectat, dar oricum e ILEGAL la noi, POP K este mult mai greu de detectat, este mult mai rapid ca 'ms' decat POP Ka 33.8, cel mai bine ar fi ca el sa nu fie utilizat deloc de Politia Romana, deci ilegal, dar asta o stiti doar voi pe acolo!
5) Aici vedeti unele din rarele teste POP, rare pt ca la noi, asa cum am mai zis-o de un milion de ori, POP e ilegal, deci:
http://www.guysoflidar.com/march-2007/radar-detector-test.html La coada acelei pagini vedeti si testul Ku (deci banda europeana) apoi testul POP, vedeti ce usor e de detectat POP Ka 33.8 (acel 67 ms Ka-band POP) dar cand vine randul la 67 ms K-band POP (deci cazul MPH BEE III cu antena K-band, cazul radarelor noi din Romania) situatia se schimba radical, acel 67 ms K-band este mult mai rapid decat 67 ms Ka-band, ca sa nu mai vorbim de 16 ms K-band POP, imposibil de detectat!
6) I/O (Instant On) nu are nici o legatura cu POP, I/O este un radar in stand-by (ca un TV in stand-by, deci in priza dar fara sa mearga, ok?) si apoi politistul, in miscare cu masina lui sau la marginea drumului, stationar, lucreaza cu telecomanda, apasa rapid pe un buton al telecomenzii, asa el citeste viteza de deplasare a celor din fata sau spatele lui, deci totul e in functie de RAPIDITATEA degetului lui, asta-i tot, daca e doar un click de mouse, asta-i parca 1/2 sec, nici-un detector nu il va detecta, prea rapid, dar daca degetul lui sta pe acel buton de pe telecomanda o secunda intreaga, poate chiar doua, atunci toate detectoarele high-end iti vor trimite alerta respectiva, ok? treaba e UNDE, politistul, o va face, daca asta se intampla in plina noapte, pustiu pe drum, el are toate luminile stinse la masina (e asa ceva legal in Romania???), el vede doua lumini de masina apropiindu-se de el, el asteapta, si asteapta, si asteapta, deci el nu apasa INCA pe telecomanda (deci in acest moment radarul lui e inca in stand-by si el habar nu are cu ce viteza acea masina merge!!!), si numai dupa ce acea masina ajunge la 100-200 m de el doar atunci el apasa pe telecomanda, el a obtinut viteza ta, TU ai primit alerta de radar, FULL BLAST, ca la razboi, cand se intampla asta (in plina noapte, liniste peste tot, poate doar radioul masinii tale, poti sa faci si atac de inima!!!), deci tu cand ai primit alerta asta e deja prea tarziu, el ti-a obtinut deja viteza si apoi restul e doar istorie...
Cum I/O lucreaza, prietenul meu Mike de langa Dallas este... profesorul vostru, accent de Texan autentic, ca JR Ewing pt cei de varsta mea

vedeti videourile astea ca sa invatati cat mai bine cum acest I/O intr-adevar lucreaza, ok?
Vitezele sunt in MPH
Si cam atat pt acum, ma dor si degetele de-atata scris, mai scrieti si voi din experienta voastra, cu cazuri cat mai reale, ca cat mai multi romani sa invete din toate astea, nu?
Cristi