Si acum , hai sa mai recapitulam inca odata , ce trebuie sa stim si mai pe detaliu despre noile radare si detectoare radar.
K Band = 24.050 - 24.250 GHz (24.150 GHz center).
K Band Pulsed = 24.100 - 24.250 GHz ISKRA 60 ms Detection - standard Beltronics are 200 ms ,
Pare ca semnalul pulsat, prin impulsuri are o anumita plaja in banda K pe care este trimis. Este trimis pe o plaja de doar 150 Mhz latime in frecventa, si nu este pe orice frecventa din K.
Ka Band = 33.400 - 36.000 GHz (34.700 GHz center)
Ka-POP: 33.725-33.875 GHz (60 ms)
Si aici avem aceeeasi chestie Ka-POP foloseste o plaja de 150 Mhz pentru Instant On (Puls sau Nepulsat).
Ka Narrow Segments
1. 33.900 - 34.200 GHz (34.000 GHz center)
2. 34.200 - 34.400 GHz (34.300 GHz center)
3. 34.600 - 34.800 GHz (34.700 GHz center)
4. 35.400 - 35.600 GHz (35.500 GHz center)
Ka Narrow Segment ne ajuta sa izolam anumite plaje sau Segmente de frecventa, pentru a nu obosi aparatul sa monitorizeze orice Semnal pe Baza Plajelor de frecventa folosite, si pentru a-l face sa raspunda mai prompt atunci cand e cazul. Doar persoane ce cunosc detalii tehnice, si cunosc ce frecvente se folosesc sigur la noi sau In Strainatate , pot dezactiva aceste frecvente. Plaja de frecvente este de 200 Mhz si din 200 in 200 Mhz.
In functie de necesitati se pot dezactiva segmente de frecventa din mai multe benzi de lucru.
Apoi cine calatoreste in afara tarii, trebuie sa aibe Ku, si o protectie destul de variata, la atentionari LASER !
Ku Band = 13.400 - 13.500 GHz (13.450 GHz center).
Si pe la Bulgari banda X activa.
X Band = 10.475 - 10.575 GHz (10.525 GHz center).
Atentie , insa, detectoarele RADAR sunt interzise in mai multe tari din Uniunea Europeana. Folositi-le cu precautie !
Si inca ceva, pe mai multe site-uri la specificatii tehnice de lucru, POP este descris ca fiind : "instant-on" radar, inclusiv modul POP (in banda Ka, folosit in SUA), POP tine de Ka. Asa ca nu ma mir de ce mi-a spus amicu de pe masina RADAR ca aparatele stiu de 4 frecvente, si sunt setate doar pe 2. Omu nu avea interes sa ma minta pentru ca nu ar fi avut nici un castig de cauza, si este o persoana a mea de incredere. De accea nu mi-a afisat nici mie frecventa de la atentionarea POP, pentru ca este definita clar in specificatii, si face parte din Ka. Nu necesita detaliere mai multa decat scrie deja.
Asta poate explica de ce am primit 2 semnale simultane ieri pe DN1/E60 intre Ploiesti si Paralela 45-Baicoi, de intensitate foarte mare si-n K si-n Ka, pentru ca sunetele erau diferite , deci erau 2 sunete si ma anunta de cele 2 frecvente. Si cred ca nu este prima oara cand se lucreaza cu Ka in Romania, contrar cu cele afirmate pe ici pe colo. Interesul lor este sa ne bage in ceata cat mai mult poisibil.Tocmai d'aia nu vezi pe specificatiile tehnice ale producatorului de Echipamente RADAR, detalii cu privire la frecvente , mod de lucru, chestii detaliate.Interesul lor este sa fie pe cat posibil mai greu de detectat, cu ajutorul metodelor de functionare si monitorizare.
Asa cum aparatul amicului din SUA, stie sa monitorizeze 2 masini in fata si 2 in spate, si cu sensuri diferite ......... nu vad de ce ar fi asa de greu sa trimita semnale in 2 frecvente. Unul in Ka te tip Impuls, si unul normal in banda K , semnal continuu.
Si mai ales ca POP nu este instant on cum zic multi, mai ales ca instant on se face si automat si/sau manual in orice banda orice frecventa.
Si pentru multi care poate rad cand citesc ce postez, si nu prea le vine a crede, intai trebuie sa gandesca in detaliu, si sa observe modalitatea in care cineva explica anumite lucruri. Dupa informatiile furnizate, iti poti da seama daca persoana care posteaza are habar de-asa ceva sau nu. (Nu zic ca eu as cunoaste foarte multe, dar omul cat traieste invata, iar eu ma straduiesc sa fac pe cat posibil sa aflu cat mai multe despre un domeniu ce ma intereseaza sau ceva de genul).Daca persoana are acces la anumite informatii sau nu. Desi sunt multe semne de intrebare asupra frecventelor noilor MCV-uri. Cati dintre voi care postati pe forum aici , aveti acces la Masini Radar , sa vi se prezinte aparatura si cum functioneaza, sa va urcati efectiv in masina si sa asistati la o filare rapida. Multi dintre voi cititi asa printre randuri , daca e posibil chiar sa vi se faca cadou ceva. Pentru cati dintre voi a venit o masina radar sa faceti teste, poate si din curiozitatea celui care lucreaza pe o asemenea masina. Nu faceti mai nimic pentru a va informa..... E o vorba , "Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga si-n desaga.
Si daca va bazati pe statii radio sau flashuri......... cred ca glumiti. Sa luam de exemplu un tipar des intalnit. E noapte, un drum care nu prea e circulat, si normal ca nu are cine sa te anunte cu flashuri. Masina politiei sta cu luminile stinse, nu are nevoie sa anunte radio. Poate nu te bazezi ca auzi de la vreun TIR, cand anunta prin statie de vreo masina a politiei. Doar nu stai tot drumul cu urechile ciulite , sa asculti la statia radio. Noile camere filmeaza bine noaptea.
Sper sa nu va suparati prea tare pe mine , ca am fost un pic cam dur... Dar e deranjant cand unii , posteaza diverse lucruri , care in locul lor...... mai bine puneam o intrebare . Si daca am jignit cumva pe cineva, imi cer mii de scuze.
Vlad a creat forumul pentru a putea discuta si a ne informa. Suntem cativa aici care ne interesam, si incercam sa jutam asa cum putem , cu informatii, cu clipuri. Cine nu vrea sa fie ajutat, sa nu posetze. Sa-si pastreze parerile pentru el. Noi discutam despre noile echipamente radar si detectoare , nu despre banala faza cu lasa bah ca merg flash-urile si statia radio, ca nu vreau sa dau atatia bani pe unu destept.
Inca odata Mii de Scuze , ca am fost prea dur , si daca am suparat sau jignit pe cineva.
Drum bun , si fara incidente neplacute sa aveti. Sa auzim de bine.